1

sobota, 28 grudnia 2019

2020 - stało się i już.

Już wszyscy wiedzą, że koniec roku wypada mizernie. Po świętach mamy więcej czasu więc rozmyślamy bez tchu. O tym jaki był dwutysięczny dziewiętnasty, co nam dał, co daliśmy innym i czy w ogóle coś znacznego wydarzyło się w naszym życiu. Pomijam rodzinne wydarzenia i fakt, że będziemy za kilka dni starsi o rok.
365 dni minęło tak szybko jak leniwy miesiąc i już gotowe kalendarze na przyszły rok czekają aby zacząć odmierzać czas.
Optymiści twierdzą, że będzie lepiej i że nie było aż tak źle aby rozpaczać a ci drudzy, pesymiści sądzą coś odwrotnego. Ja jednak pomimo tego, że 2019 był jakiś taki bez wyrazu to gotowa jestem zaliczyć siebie do pierwszej kategorii. Wiem o tym, że jak się postaram to będzie lepiej, samo nic nie przyjdzie. Będzie lepiej.

 Wierzę, że będzie lepiej i dlatego życzę wszystkim
Szczęśliwego Nowego Roku.

24 komentarze:

  1. Nie tylko na NOWY ROK życzę:
    Zdrowia, zdrowia, zdrowia!
    Dobrego humoru zawsze!
    Cudnych wycieczek!
    I wszystkiego, czego tylko zapragniesz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Szczególnie za "zdrowie" bo bez niego to zupełna klapa.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. 2019 dał mi w kość. Niech już idzie. Sporo mnie nauczył, ale chętnie zrobię sobie wakacje. 2020 będzie jaki będzie, ale optymizm biorę do koszyczka i ja. Potrzebujemy wszyscy więcej spokoju, zdrowia i miłości. Niech to przyjdzie zatem do nas, zapraszam :)
    Wszystkiego co najpotrzebniejsze, co miłe, puchate i wygodne, życzę w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dość kopniaków w zadek i dziękuję ci za życzenia. Z przyjemnością przytulę się do “puchatego” niż do kolczastego życia pełnego złości i zazdrości.
      Dużo zdrowia i pomyślności w nadchodzącym roku!

      Usuń
  3. A co sie stalo i juz? ;)
    Ja tam nie zakladam, czy bedzie lepiej, czy gorzej, ja mam nadzieje, ze pozostaniemy w zdrowiu i za rok nie bedzie nikogo z nas brakowac. Tyle.
    W polskich zyczeniach nie ma tego trafnego, ktore Niemcy uzywaja PRZED nastaniem nowego roku: Guten Rutsch ins neue Jahr, czyli dobrego wslizgu w nowy rok. Szczesliwego zyczy sie dopiero 1 stycznia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mija 2019 i czas na chwilkę refleksji i posumowań. W nowy rok zabieram miłe wspomnienia a złe zostawiam daleko za sobą, w zapomnienie. Jako optymistka wierzę, że będzie lepiej i dołożę starań aby tak było. Mądrzejsza o doświadczenia postaram się uniknąć popełnionych błędów i nie zamierzam pozostać bierna i pokornie przyjmować co życie daje.
      Dużo zdrowia życzę i pogody ducha.

      Usuń
  4. Kochana Moja, życzę Wam by wszystko co dobre, miłe i piękne przydarzyło się Wam w tym Nowym Roku. Ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O marzenia trzeba walczyć ale czasami sił już brakuje gdy druga strona tęczy niespodziewanie oddala się. Dziękuję za miłe życzenia. Niech kolejne lata będą choć odrobinę lepsze a wtedy uśmiech zagości na naszych licach.

      Usuń
  5. Wszystkiego, co najlepsze, Ataner :))) Niech będzie lepszy zatem ten nowy rok ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2020 otwiera również kolejną dekadę więc wszystkiego najlepszego na kolejne dziesięć lat!

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego - po prostu czegokolwiek sobie zyczysz, marzysz - bo zaslugujesz.
    Oby do nastepnego !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jak dobra wróżka więc niech życzenia się spełnią.
      Wszystkiego najwspanialszego!

      Usuń
  7. Staran uwienczonych sukcesem, zdrowia oraz dobrego czasu z dobrymi ludzmi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj po długiej przerwie.
      Bardzo trafne życzenia i myślę, że wszystko się uda tylko tych dobrych ludzi coraz mniej.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. To ja tak nieśmiało: najlepszego w kolejnym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, chyba myślami cię ściągnęłam. A ostatnio nawet mi się śniłaś, że brałyśmy udział w jakimś konkursie blogowym transmitowanym w TV. Ha, ja i konkurs:)) Kupa śmiechu i to jeszcze w TV:))
      Z całego serca dla Ciebie i Twojej rodzinki wszystkiego co najpiękniejsze na ten nadchodzący Nowy Rok - buziaki:)

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku zyczą Tobie i Twemu kochanemu P. oboje Jaworowie!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękujemy za życzenia. My również życzymy Wam wszystkiego co najlesze w Nowym Roku!
      Uściski:)

      Usuń
  10. Pięknego Nowego Roku, spełnienia marzeń! Tradycyjnie liczymy te daty, dni,miesiące, lata, chociaż czas nie istnieje...zawsze najważniejsze i twórcze jest Teraz! 💫💫💫

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miriam, niech to Teraz będzie dla nas zawsze najważniejsze, w zdrowiu i spełnianiu marzeń.
      Wszystkiego najlepszego nasza czarodziejko:)

      Usuń
  11. Bądź optymistką w tym nowym roku i będzie tylko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się odezwałaś. Martwiłam się Twoja długą nieobecnością.
      Gigo, zdrókwa i jeszcze raz zdrówka ci życzę, optymizm nas nie opuszcza.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. oby sie spelnilo, czego zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

      Usuń