1

wtorek, 30 grudnia 2014

Nie ma rzeczy niemożliwych!!!

 Dwa posty dziennie to już przesada ale mam nadzieję, że wybaczycie mi to szaleństwo.
Do Kanab przyjechaliśmy aby brać udział w loterii i aby wygrać wstęp na teren gdzie znajduje się THE WAVE. Pisałam już o tym tutaj. Dzisiaj nasze marzenie zostało spełnione po dwóch tygodniach codziennego uczestnictwa w loterii i jutro będziemy mogli zobaczyć skałę na własne oczy. Mało tego, również i Wy (w odpowiednim czasie) bo zdjęć narobię milion.
Oto dowód, że nie zmyślam. Zezwolenie oraz tajna mapka ze zdjęciami jak dojść w to tajemnicze miejsce.

10 komentarzy:

  1. Dwa tygodnie!!!! Alleee zawzięta jesteś, a myślałam, że tylko ja jestem uparta i zmierzam do celu nie zważając na przeszkody! Gratuluję, rozumiem to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, nie wiem czy pamietasz o tym ale jestesmy tutaj juz drugi raz. Pierwsze podejscie niestety zakonczylo sie niepowedzeniem tak jak nasze dotychczasowe proby zdobycia zezwolenia poprzez internet.
      Moj upor wspomagany pasja p. doprowadzil nas w koncu do sukcesu. Wygrywaja silni i wytrwali w postanowieniu i dzialaniu!
      Nie ma rzeczy niemozliwych :)))))))

      Usuń
  2. Prezent an Nowy Rok:)
    Przy okazji, Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent z checia przyjmuje ale dlaczego nie od meza:))))
      Kasiu, zycze udanej zabawy Sylwestrowej !!!!

      Usuń
  3. To SUPER!!!!! Wniosek - do wytrwałych świat należy. Cieszę się razem z Tobą.
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dużo nerwów nas to kosztowało ale w końcu wygraliśmy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Gratuluję i czekam na relację:)))

    OdpowiedzUsuń