1

wtorek, 7 września 2010

... z trasy 5

Nie wiem jak wy ale ja czekam, p.

6 komentarzy:

  1. No proszę :)
    Trzymam kciuki za wygraną :)
    Pozdrawiam!
    O.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle się zastanawiam jak to jest, że Wy szybciej zwiedzacie niż ja czytam. Za wygraną trzymam kciuki. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Rinka ma racje, za Wami nie da sie nadazyc!
    Atanerku, zapraszam Cie do zabawy blogowej,do ktorej zaprosila mnie Azalia. Chodzi o to, abys napisala o 10 rzeczach ktore lubisz.
    Ja już napisalam.
    Sciskam Was oboje, bo internetowo to chyba mogę oboje?

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja trzymam kciuki za wygrana!!! I wiecej zdjec z Las Vegas!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomnialam dodac, ze i Ty wciagnij kilka osob do tej zabawy! Dowiemy się co one lubią!

    W tle slyszalam brzek spadajacych monet do rynienki! Wpadly?
    Chcialam w kasynie zrobic zdjecie, ale rosly, piekny Gladiator do tego nie dopuscil. Jednak musial sie mna zajac przez 5 minut, kiedy mnie wyrzucal. Warto bylo, byl piekny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekaj ,czekaj a nuż wygra.....Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń